در سومین رقابت هفته دومِ رقابت های مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم سیمرغ البرز، تیم قوی د میوند اتلان را شکست داد. 

تیم سیمرغ البرز و د میوند اتلان در حالی به مصاف هم رفتند که سیمرغ البرز بازی اول خود را به طوفان هریرود واگذار کرده بود و د میوند اتلان در دیدار نخست اش با تیم موج های آمو به تساوی ۱-۱ رسیده بود. بنا هر دو برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان شده بودند.

بازی را سیمرغ البرز طوفانی آغاز کرد که در دقیقه ۱۱ بازی با گول زیبای نعمت الله کریمی ۱-۰ از تیم د میوند اتلان پیشی گرفت. تیم د میوند اتلان بازی را جدی نگرفته و با عملکرد نه چندان خوب بازی را با همین نتیجه در نیمه اول به تیم سیمرغ البرز واگذار کرد.

د میوند اتلان نیمه دوم را نیز ضعیف آغاز کرد و با ایجاد دو سه فرصت اندک روی دروازه سیمرغ البرز باز هم به گول نرسید. سیمرغ البرز با تمرکز بیشتر نسبت به نیمه اول، نیمه دوم را آغاز کرد که بازی الی دقیقه ۸۰ با همین نتیجه به پیش رفت اما این فرهاد سوگند بود که در دقیقه ۸۱ برای تیم اش دومین گول را به ثمر رساند و کار را برای تیم د میوند اتلان سخت تر ساخت و نتیجه بازی را ۲-۰ به سود تیم اش تغییر داد. سیمرغ البرز با این نتیجه اکتفا نکرده و فرهاد سوگند باز هم روی عملکرد زیبایش در دقیقه ۸۷ گول سوم را نیز وارد دروازه د میوند اتلان کرد. تیم د میوند اتلان تحت فشار شدید تیم سیمرغ البرز قرار گرفته بود و کنترول بازی را کلا از دست داده بود.

 یکبار دیگر تیم سیمرغ البرز راه را برای به ثمر رساندن گول چهارم بازی هموار کرده و در دقیقه ۹۲ بازی نتیجه بازی ۴-۰ به ثبت رساند. 

بازی به نتیجه ۴-۰ به پایان رسید و نعمت الله کریمی از تیم سیمرغ البرز با درخشش عالی و به ثمر رساندن ۱ گول به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.