د میوند اتلان در رقابتی که امروز، ۲۴ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد، با شکست دادن سیمرغ البرز، راهی نیمه‌نهایی شد. این دهمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی بود. 

تا این دم، هر دو تیم سه امتیاز به نفع خود کسب کرده بودند، بناء به این، رقابت امروز برای د میوند اتلان و همچنان سیمرغ البرز بسیار حایز اهمیت بود. اما گرچند که ریتم بازی در آغاز نیمۀ اول بسیار آهسته بود، د میوند اتلان، تیمی که بناء به تفاضل گول‌ها بیشتر نگرانی داشت، در حالی که خط دفاعی خود را نیز مستحکم حفظ کرده بود، با عملکرد تهاجمی بازی می‌کرد و ضد حملات سیمرغ البرز را به خوبی خنثی ساخت. 

تلاش‌های د میوند اتلان به زودی برای این تیم نتیجۀ مثبت ارائه کرد. عبدالواحد نورزی با دریافت یک پاس در میدان حریف خود و دریبل کردن یکی از مدافعین تیم سیمرغ البرز، در حالی که سایر مدافعین به میدان د میوند اتلان هجوم برده بودند، بهترین فرصت را در نزدیکی گول حریف خود کسب کرد و در حالی که حکمت الله مرادی، دروازه بان سیمرغ، برای جلوگیری از ضربۀ این بازیکن پیشتر آمد، این بازیکن با استعداد توپ را در بهترین فرصت به هم‌تیمی خود پاس داد، و در اینجا که دروازۀ سیمرغ کاملاً باز بود، فیض محمد فیضی با حوصله‌مندی نخستین گول بازی را در دقیقۀ ۱۰ به ثمر رساند. 

سیمرغ البرز الی پایان ۴۵ دقیقۀ نخست بازی موفق نشد که راه‎کار تهاجمی مخصوص و مؤثر خود را دریابد، گرچند، بسیار به وضاحت مشاهده میشد که تمام بازیکنان تیم حریف خود را در خط دفاعی به عقب نشانده بود. با وجود این، نیمۀ نخست با نتیجۀ ۱ – ۰ در چارسوی دروازۀ د میوند اتلان به پایان رسید. 

به استثنای این که سیمرغ البرز حملات خود را چندین مرتبه افزایش داده بود، ماجراهای نیمۀ دوم چندان با نیمۀ اول فرق نداشت. در ریتم متداول بازی، سیمرغ بارها به جانب دروازۀ حریف خود حمله کرد، اما میوند اتلان حتی از ضد حملات نیز بهره‌برداری نکرد، به نظر می‌رسید که این تیم به نتیجۀ ۱ – ۰ قناعت کرده. ۴۵ دقایق نیمۀ دوم نیز بدون کدام تغیر در نتیجۀ بازی سپری شد. در فرجام، وضعیت برای سیمرغ در پی یک گول که غلام رسول فضلی در دقایق اضافی بازی به ثمر رساند، تا حدی که ممکن بود دشوار شد. 

این رقابت با نتیجۀ ۲ – ۰ به نفع د میوند اتلان به پایان رسید. 

سیمرغ ۵۵ در صد بازی را در اختیار داشت. حمیدالله وکیلی از تیم د میوند اتلان، همچنان قیس رحیمی و امیر خان امیری از تیم سیمرغ البرز کارت‌های زرد دریافت کردند. غلام رسول فضلی از تیم د میوند اتلان جایزۀ بهترین بازیکن را به دست آورد. 

لحظات برتر این رقابت را در صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)  تماشا کنید. عکسهای بازیکنان و تیمهای مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.