رقابت ششم مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان امروز، ۲۴ سنبلۀ سال ۱۳۹۶ بین تیم‌های د میوند اتلان و د اباسین څپې راه اندازی می‌شود. این مسابقه در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان رأس ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر اجرا می‌شود. 

در گروه "ب" فصل ششم لیگ برتر افغانستان، تیم د میوند اتلان تا هنوز توانسته با یک برد ۴ – ۲ در برابر قهرمان سال ۱۳۹۱، تیم طوفان هریرود، سه امتیاز را از آن خود بسازد. گرچند د اباسین څپې نتوانست در نخستین دیدار خود در برابر تیم سیمرغ البرز خوب بدرخشد و بازی را با نتیجۀ ۰ – ۱ به حریف خود واگذار کرد. 

د میوند اتلان نائب قهرمان سال پار و یکی از برجسته ترین تیم هایی‌ست که در صدد کسب مقام قهرمانی امسال می‌باشند. این تیم بازیکنان ورزیده را از سایر تیم‌ها در ترکیب خود جذب نموده. امرالدین شریفی، فردین حکیمی، و فرزاد عطایی از جمله بازیکنانی استند که امسال برای د میوند اتلان بازی می‌کنند. 

د اباسین څپې در فصل گذشته نیز بسیار به زودی در مرحلۀ گروهی حذف شد و به صورت متواتر برای بار سوم بدون کدام دستاورد قابل ملاحظه به سلسلۀ بازی‌های خود پایان بخشید. این تیم فقط یک بار در سال ۱۳۹۲ با موفقیت در برابر تیم د میوند اتلان از مرحلۀ گروهی عبور کرد. گرچند، در فصل جاری تغیرات زیادی در ترکیب این تیم روی‌کار آورده شده. شمس الرحمن، مدیر تیم د اباسین څپې اظهار کرد: "بازیکنان تازه وارد د اباسین څپې از تجربیات خوب فوتبال برخوردار استند و عده ای از آنها در تیم‌های ملی نیز بازی انجام داده اند. با توجه به این و همچنان با در نظر داشت انگیزۀ بازیکنان خود، د اباسین څپې در این فصل ناکام نخواهد شد. ما کوشش نهایی خود را انجام میدهیم تا تیم اتلان را مهار کنیم." 

عبدالمقیم، دروازه‌بان ورزیده، محمد نواز، ایمل منگل، حسیب نورستانی، و منان عظیمی از جمله بازیکنان مشهور و کلیدی تیم د اباسین څپې می‌باشند. 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.