امروز، ۱۳ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم جوان عقابان هندوکش، نایب قهرمان فصل چهارم لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم د اباسین څپی به رقابت می پردازد. این دومین مسابقه هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است، عقابان هندوکش در دیدار نخست اش در مقابل تیم شاهین آسمایی با شکست مواجه شد و د اباسین څپی نیز بازی نخست اش را به تیم د سپین غر بازان واگذار کرد.

دیدار امروزی میان تیم های عقابان هندوکش و د اباسین څپی رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "ب" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

هر دو تیم نیاز دارد تا بازی امروز را به سود تیم اش به پایان برساند. هر چند تیم د اباسین څپی دستآورد خاصی در هفت فصل گذشته از خود به جا نگذاشته است اما تلاش دارد تا بر خلاف فصل های گذشته در فصل کنونی راهی مرحله بعدی رقابت ها گردد. در عین حال عقابان هندوکش همچنان با آماده گی های لازم و تغییر در ترکیب تیمی وارد این دور مسابقات میشود.

طبق گفته های ظاهر حسنی سر مربی عقابان هندوکش، این تیم به دو هدف مشخص وارد میدان میشود، نخست کسب سه امتیاز و ثانیا جلب توجه و لذت بردن بیننده ها از بازی.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.