تیم شاهین آسمایی با نتیجه ۳-۲ تیم عقابان هندوکش را در استیدیوم پر از جمعیت فدراسیون فوتبال افغانستان شکست داد تا قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ شود. این تنها تیم در تاریخ لیگ برتر افغانستان روشن است که بیشتر از یکبار به مقام قهرمانی می رسد.
شاهین آسمایی با تصاحب توپ بالا و تعداد ضربات داخل دروازه نیمه اول بازی را کاملا در اختیار خود داشت. هنگامی که تیم شاهین آسمایی با نتیجه ۲-۰ در نیمه اول پیش افتاد، به نظر میرسید که آنها دومین قهرمانی خود را بدست میاورند. امرالدین شریفی هردوگل نیمه اول بازی را در دقایق ۳۰ و ۴۵ بازی به ثمر رساند.
نیمه دوم بازی کاملا تغییر کرد. تیم عقابان هندوکش با حملات بیشتر تیم شاهین آسمایی را کاملا به خط دفاعی برد، و با به ثمر رساندن ۲ گل موفق شد بازی را به وقت اضافه ببرد. اولین گل آنها در دقیقه ۶۰ بازی توسط ضربه کوبنده انور اکبری از بیرون محوطه جریمه زده شد. رضا رضایی، برنده کفش طلایی، در دقیقه ۷۰ بازی از روی ضربه آزاد فرهاد طوطاخیل با یک ضربه سر زیبا گل زنی کرد.
حشمت "یخچال" بارکزی به سرعت این تساوی را در اوایل وقت اضافه تغیر داد، و گل سوم و تعیین کننده ی تیمش را در دقیقه ۹۲ بازی رقم زد. تماشاچیان به وجد آمدند، بارکزی پیراهن خود را پاره کرد و به کنار زمین دوید تا با هم تیمی ها و هواداران تیم شاهین آسمایی جشن بگیرد

برای تماشای لحظات برتر این مسابقه برروی ویدئو زیر کلیک کنید: