نخستین مسابقۀ مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی میان تیم‌های شاهین آسمایی و میوند اتلان، امروز، ۳۰ میزان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی شد که با نتیجۀ ۱ – ۰ به نفع برندگان عنوان قهرمانی فصل گذشته به پایان رسید. 

شاهین آسمایی بازی را با اعتماد به نفس بالا آغاز کرد و در پی تلاش‌ها برای به ثمر رساند یک گول در فاصلۀ هر چی زود، همواره بالای میدان حاکمیت داشت، در حالی که، تمام حملات این تیم بی‌نتیجه بود و آنگونه که علاقه‌مندان این تیم می‌خواستند، شاهین نتوانست عملکرد عالی از خود به نمایش بگذارد. در جهت دیگر، اتلان تنها از چند فرصت ضد حمله سود جست، که البته این حملات بسیار جدی بود اما به نحو قابل ملاحظه توسط کاوش حیدری مهار گردید. 

هر دو تیم به صورت مساوی روی دروازۀ حریف خود تلاش به خرج دادند اما بازی به سود هیچ یک به پیش نرفت و نیمۀ نخست با نتیجۀ ۰ – ۰ به پایان رسید. 

نیمۀ دوم نیز شباهت زیادی با نیمۀ نخست داشت، طوری که هر دو تیم همواره دروازه‌های همدیگر را با حملات و ضد حملات پی‌هم با تهدید مواجه ساختند اما هیچ یک نتوانست از فرصت‌های موجود به خوبی بهره‌برداری کند. 

بازی الی دقیقۀ ۹۰، در حالی که تمام حاضرین در استیدیوم از ریتم متداول آن خسته به نظر می‌رسیدند، بدون هیچ تفاوتی جریان داشت اما در نهایت، مصطفی افشار از تیم شاهین آسمایی در دقایق پایانی یک گول به ثمر رساند و تیم خود را نه چندان به زودی، نسبت به حریف شان پیش انداخت. 

د میوند اتلان که از این نتیجۀ آنی و تعین کنندۀ سرنوشت خود در آخرین دقایق بازی بسیار شوکه شده بود، به جانب دروزاۀ حریف خود با تلاش چندین مرتبه حملات پی‌هم ترتیب داد اما حکم سوت پایانی بازی را در چارسوی دروازۀ شاهین آسمایی به صدا درآورد. 

د میوند اتلان یک بار دیگر نتوانست با عملکردی قابل ملاحظه، تغیری در تاریخچۀ خود در برابر این تیم قهرمان رونما کند و بازی با نتیجۀ ۱ – ۰ به پایان رسید. 

شاهین آسمایی اکنون در مرحلۀ نیمه نهایی در برای یکی از دو تیم "الف - دو" و یا "ب - یک"، د اباسین څپې و طوفان هریرود به رقابت می‌پردازد، در حالی که، دو تیم مذکور فردا، ۱ عقرب ۱۳۹۷ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف هم می‌روند. 

برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)     را کسب کنید. عکسهای بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر و معلومات در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.