بازی جذاب تیم د سپین‌غر بازان و عقابان هندوکش امروز، ۶ میزان ۱۳۹۶ رأس ساعت ۰۳:۰۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. این یازدهیمن مسابقۀ مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان می‌باشد. 

قبلاً از گروه "الف"، شاهین آسمایی در نخستین دیدار خود با نتیجۀ ۲ – ۰ تیم موج‌های آمو را به زانو درآورد و به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه‌یافت. آمو نتوانست امتیازی به نفع خود کسب کند و به زودی از مرحلۀ گروهی حذف شد. دو تیم دیگر، د سپین‌غر بازان و عقابان هندوکش در حال حاضر سه امتیاز به نام خود ثبت نموده اند و رقابت امروز سرنوشت آنها را رقم خواهد زد. 

د سپین‏غر بازان نیز در دیدرا نخست، بازی را با نتیجۀ ۴ – ۳ به حریف خود، تیم شاهین آسمایی واگذار کرد در حالی که در دیدار دوم با نتیجۀ ۱ – ۰ حریف خود، موج‌های آمو را از پیش رو برداشت. فهیم افکار، سرتیم عقابان هندوکش گفت: "ما تلاش نهایی خود را انجام می‌دهیم تا خط دفاعی خود را همواره مستحکم حفظ کنیم و امتیازهای لازم برای صعود به مرحلۀ نیمه‌نهایی را کسب کنیم. ما جداً برای پیروزی کوشش خواهیم کرد." 

در جهت دیگر، عقابان هندوکش نتوانست در دیدار نخست در برابر تیم موج‌های آمو عملکرد قابل ملاحظه به نمایش بگذارد و در نهایت بازی را با نتیجۀ ۱ – ۰ به تیم حریف خود واگذرا کرد. گرچند، در دیدار بعدی، عقابان در برابر حریف خود بسیار توانمند ظاهر شد و تیم شاهین آسمایی را با نتیجۀ ۲ – ۰ از پیشرو برداشت. 

تیم عقابان هندوکش با جذب یک عده از مشهورترین چهره های لیگ برتر، فصل ششم را با تغیرات چشمگیری در ترکیب تیم خود آغاز کرد. احمد ضاء، مدیر تیم عقابان اظهار کرد: "هماهنگی در رد و بدل کردن پاس‌ها و ترتیب حملات از جمله عمده‌ترین تمریناتی بود که بازیکنان عقابان تحت نظر مربیان خود فرا گرفتند تا در مقابل تیم بازان خوب بدرخشند. عقابان هندوکش تیم قهرمان فصل پنجم لیگ برتر را در دیدار قبلی از پیش‌رو برداشت و اکنون ما امطمینان داریم که در بازی امروز نیز پیروز خواهیم شد." 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.