امروز، ۲۳ سنبلۀ سال ۱۳۹۶، رقابت هیجان انگیز دیگری از لیگ برتر افغانستان بین تیم‌های شاهین آسمایی و عقابان هندوکش در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. مسابقه رأس ساعت ۰۳:۳۰ آغاز می‌شود. 

این پنجمین رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان می‌باشد. بر اساس قرعه کشی، هر دو تیم در گروه "الف" قرار گرفتند. 

شاهین آسمایی در نخستین دیدار خود در استیدیوم فدراسیون فوتبال برای پیشتازی در برابر حریف خود بسیار پرانگیزه ظاهر شد تا بتواند یک بار دیگر در طول این فصل همواره به موفقیت نائل شود و برای کسب عنوان قهرمانی برای بار چهارم خود را یک مرحله نزدیکتر بسازد. در ادامۀ یک رقابت نفس‌گیر، آسمایی با نتیجۀ ۴ – ۳ نمایندۀ زون شرق کشور، تیم د سپین‌غر بازان را با شکست مواجه ساخت. فرهاد اندر، حمید حبیبی، و انور اکبری بازیکنانی بودند که برای شاهین آسمایی گول‌زنی کردند. 

عقابان هندوکش شانس نه آورد که خط دفاعی خود را مستحکم نگاه دارد و سه امتیاز خود را در دیدار نخست حفظ کند. در این دیدار، عقابان نتوانست از عملکرد تهاجمی در برابر تیم حریف هیچ نتیجه‌ای کسب کند و در نهایت، بنا به استفادۀ تیم آمو از یک ضد حملۀ حسابی هدایت شده در دقیقۀ ۴۹، بازی را به این تیم واگذار کرد. 

مدیر تیم عقابان هندوکش، احمد ضیاء گفت: "برای رسیدن به مرحلۀ نیمه‌نهایی و جلوگیری از حذف زودهنگام، عقابان هندوکش باید از باخت پی‌هم برای بار دوم جلوگیری به عمل بیاورد. در واقع، دفاع از حملات شاهین آسمایی برای تیم عقابان هندوکش یک چالش محسوب می‌شود اما ناممکن نیست." او گفت: "ما تغیرات زیادی در ترکیب تیم خود ایجاد کرده‌ایم و تمام تدابیر لازم را برای موفقیت در این مسابقه اتخاذ کرده ایم." 

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویون‌های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام نشر می‌شود. مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت‌ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر (www.youtube.com/afghanpremierleague) را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.